martes, 23 de febrero de 2016

EL SUPORT DINS LA CLASSE

Avui, en el meu segon dia de pràctiques he tengut diferents experències que m'han resultat interessant i crec que les tenc que resaltar ena quest blog.

En primer lloc, i com he comentat en l'entrada anterior, el suport en la classe que m'ha tocat és dóna fora de la classe. Avui, ha passat el mateix dues vegades, amb un nin diferent que el d'ahir. La diferència amb ahir, ha estat que en aquest cas no ha estat la PT que s'ha enduit el nin, sinó que ha estat en primer lloc la tutora de 4t i en segon lloc una tutora d'infantil. Pens, com vaig dir en l'entrada anterior, que és una pràctica exclusiva, que l'únic que far és que el nin que surt de la classe es sent malament i diferent als altres.

Per altra banda, m'ha sorprès, i per a bé, el que ha passat a l'hora de matemàtiques d'avui. La classe s'ha convertit en una aula de racons. La classe, en diferents grups, han anat fent un racó cada un. M'han explicat que cada setmana van rotant els grups i així, cada grup fa un racó diferent cada setmana.  El que m´s m'ha sorprès ha estat que en aquest cas la professora de suport si que estava dins l'aula i que no només ajudava als nins que necessiten més ajuda sinó que ha anat rotant i ajudant a tots.

Crec que hi ha molta diferència del primer cas al segon ja que es totalment diferent i crec queseria moltíssim més productiu per a tots, i sobretot per als nins que necessiten més ajuda, que el suport és realitces dins l'aula ja que d'aquesta manera és molt més aprofitós i més inclusiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario