En aquesta entrada hem centrare en les aules hospitalaries, però no concretament en aquestes com a espais físics. Tapoc hem vull centrar amb els alumnes, ja que crec que les meves companyes van fer una presentació espectacular del que són i com funcionen les aules y les característiques que tenien els alumnes. En aquesta entrada hem centraré en explicar un poc en que consisteix el paper del mestre que realitza el seu treball en aquestes aules.
En l'enllaç que trobam al final de l'entrada podem veure una wiki que es centra en el paper d'aquests professors, de quines són les seves funcions, com ha de ser la relació amb les families, amb el centres escolar del nin i amb els alumnes que es troben en aquesta nova situació. També para de quina podria ser una metodologia a seguir pel professor, cosa que crec que és molt variant i poc planificable, però crec que les següents pautes podrien arribar a ser útils. La metodologia que es pot seguir per treballar dins un aula hospitalaria:
- operativa
- normalitzadora
- personalitzada
- globalitzadora
- flexible
- participativa
- activa
- lúdica, la més important.
Crec que treballar dins un hospital, és molt més que ensenyar coses, es poder ajudar als nins que per raons molt diverses estan allà a passar una bona estona, per distreurer's,... Crec que és un lloc de feina molt bonic, per tot el que pots arribar a ajudar però ta,bé pens que és el lloc més complicat perquè si que tens l'alegria de què la majoria es cura però si que ho pasen malament si hi ha algún nin que no ho pot superar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario